follow

follow

luni, 18 martie 2013

I looove my hobby!

In acest sfarsit de saptamana m-am simtit ca un copil lasat prin magazinul de jucarii... Am avut onoarea sa particip la un workshop organizat de Complex Art (sunt sigura ca toti cei ce au un hobby legat de handmade si nu numai cunosc acest magazin), alaturi de Gabi Sólyom - Pentacolor si de Monica Paruta - Stamperia. A fost o experienta asa de frumoasa! Am invatat cateva tehnici noi pe care abia astept sa le pun in aplicare si mi-am imbogatit 'stocul' de materiale cu cateva produse minunate, precum ceara cameleon, gel opalesque, noi culori acrilice, un nou gel de transfer muuult mai usor de folosit decat cel pe care il aveam... iar acum am o gramada de idei, mai trebuie sa gasesc doar timpul in care sa le pun in aplicare :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu