follow

follow

marți, 29 mai 2012

Sa facem un glob de zapada

In urma cu putin timp am descoperit forumul Hobby-Handmade si mi-a placut foarte mult, pentru ca aduce impreuna mai multe tipuri de activitati handmade, de la bijuterii la crosetat si de la decoupage la pictura, plus multe altele :) Provocarea de lunile acestea a fost reciclarea unui obiect din materiale care au fost folosite ca scop initial pentru altceva. Eu am participat impreuna cu ajutorul meu de nadejde - Alexandra :) si ne-am facut singure un glob de zapada:

- am folosit un borcan rotund:


- au urmat: coaja de ou, sclipici, ulei de bebelusi, o jucarie de plastic, lipici rezistent la apa


- calutul l-am lipit de capac, apoi Alexandra a pictat capacul (dat initial cu grund) in culorile alese de ea


-am pus in borcan sclipici, coji de oua sfaramate, uleiul de beblusi, apoi am lipit si capacul



- rezultatul final:




Cateva sfaturi:
- am folosit ulei de bebelus ca sa nu cada asa repede sclipiciul, dar puteti folosi linistiti si apa sau apa + glicerina.
- cojile de ou nu prea plutesc... puteti renunta la ele :) Sau le folositi totusi si va distrati cu cel mic faramitandu-le!
- aveti grija cat sclipici puneti, eu am pus cam mult si imediat ce intorci borcanul nu se vede jucaria deloc
- inainte de a lipi capacul, inchideti-l doar de proba, pentru a verifica daca e suficienta apa; nu trebuie sa ramana aer in borcan
- folositi o jucarie mai mica decat pe cea pe care am folosit-o eu. Cred ca ar arata mai bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu