follow

follow

miercuri, 2 mai 2012

'Casuta' pentru chei

Cheile noastre 'locuiau' intr-o tavita, in hol, deasupra dulapului de pantofi. Problema e ca in tavita nu erau numai chei - erau si bani marunti, agrafe etc, adica nu era tocmai ordine :(  Iar dupa ce am vazut cateva suporturi pentru chei pe Etsy (de exemplu acesta ), m-am hotarat sa imi fac si eu unul! Am luat scandura de la ai mei, am invechit-o in stilul Shabby Chic si bineinteles ca nu am uitat de borcanel, care nu a scapat nedecorat :) si pentru care am facut special floricele din hartie de orez (dupa acest tutorial). Iata rezultatul:
 

Si pentru ca se incadreaza tot aici, iata si un suport pentru chei, realizat pe blat de lemn cu scoarta, invechit cu crapaturi cu lac bicomponent.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu